Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Shiseido sun protection and Clinique haul!

Γειά σας και πάλι αγαπημένα μου Fairy-Girls...
 
Εν όψη της άνοιξης λοιπόν και αφού μου δόθηκε η ευκαιρία να αγοράσω καλλυντικά από το εξωτερικό σε πολύ χαμηλές τιμές, καταλαβαίνετε πώς δεν θα έχανα την ευκαιρία! 

Σε όλα τα προιόντα που θα σας δείξω  θα κάνω σύντομα ξεχωριστά reviews!
 
Αγαπημένη πούδρα  όλο το χρόνο η Shiseido Sun protection compact foundation spf 34, σε refill.. Σε μισή τιμή απ'ότι στην Ελλάδα !  (χρώμα sp60).
Αγαπώ το τιρκουάζ χρώμα της κασετίνας της!!


 To Shiseido Sun protection liguid foundation spf 42, είμαι σίγουρη ότι θα με κάνει να αισθάνομαι μεγάλη ασφάλεια την άνοιξη και το καλοκαίρι εν όψη του δυνατού ήλιου, και του ιδιαίτερα ευαίσθητου προσώπου μου, επιρρεπή στις πανάδες! Είναι λεπτόρευστο και αδιάβροχο και ισχυρίζεται πως κρατάει το πρόσωπο ματ για πάνω από 12 ώρες! Χρώμα sp50.

And some Clinique products...

 Clinique  Blushwear creme Stick in Glow blush. Ένα κρεμώδες ρούζ σε μορφή stick, με shimmering finish και χάλκινη απόχρωση! 

Clinique High Impact Extreme Volume in Black! Yπόσχεται όγκο και υπέροχες βλεφαρίδες... We'll see about that!



Όλα τα παραπάνω προιόντα μου κόστισαν τα μισά χρήματα απο όσο εάν θα τα αγόραζα από την Ελλάδα ! Ενδεικτικά θα σας αναφέρω ότι για όλα τα παραπάνω έδωσα λιγότερο από 100€, όταν το liquid foundation της Shiseido έχει κανονική τιμή στην Ελλάδα 38€ (με το 10% που κάνει μόνιμα το Hondos)!!

Έχετε δοκιμάσει κάτι απο τα παραπάνω Fairy - Girls? Stay tuned for the reviews!

Many kisses from not afraid to be sun-kissed, Fairy {oo} Mary !

6 σχόλια:

  1. Δεν τα έχω δοκιμάσει,αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω τα προϊόντα από Shiseido,δεδομένης της αντηλιακής προστασίας που παρέχουν!Αν επιτρέπεται,τα αγόρασες από site ή κατά τη διάρκεια ταξιδιού; Με γεια σου! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην διάρκεια ταξιδιού μου τα αγόρασα, αν σε ενδιαφέρει κάποιο συγκεκριμένα στείλε μου ενα mail και θα σου πω λεπτομερειες!!! Οσο για την αντιλιακή προστασία είναι απαραίτητη σήμερα!!Πολλά Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Αγαπω Shiseido Sun protection compact foundation και ευτυχώς στόκαρα και εγώ 3 στο τελευταίο μου ταξίδι εκτός Ελλάδος...Με γειά σου!!! ;o)) xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Έλενα...Το ξέρω ότι την λατρεύεις και εσύ τη μπλέ μου πούδρα!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. Αυτό το πράγμα μόνο εδώ συμβαίνει, παίρνουμε λίγα λεφτά και τα προιόντα είναι πανάκριβα. Δεν θα κάνω σχόλιο για το πόσο καλά είναι τα προιόντα αλλά για το πόσο άτυχοι είμαστε που δεν πληρώνουμε κι εμείς την πραγματική τους αξία.
    Συγνώμη κι όλας αλλά αυτό είναι αδικία....
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου , γι αυτο όταν εχουμε την ευκαιρία να προσπαθούμε να τα αγοράσουμε οικονομικότερα! Φιλιά!

      Διαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...