Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

My first BeautyTestBox...

Hey Fairies.....

Τα μάθατε τα νέα? Ξεκίνησε και στην Ελλάδα η μόδα των Beauty boxes.
Oνομάζετε BeautyTestBox. Μία συνδρομή 10€, ώς αντίτιμο για ένα κουτί κάθε μήνα που θα περιέχει διάφορα δείγματα και κάποια full size προιόντα! 
Εντάξει, είναι ακόμα η αρχή και δεν έχω και πολλές απαιτήσεις!

Το κουτί μου άρεσε πολύ, κόκκινο, σκληρό, καλής ποιότητας και ανοίγει συρταρωτά!









Ας δούμε τώρα το περιεχόμενο.














Τα προιόντα συνόδευε ένα ενημερωτικό έντυπο με το τι περιέχει..

1. Παλέτα σκιών Lee Haton (full size)
Σε τέσσερα πολύ ανοιξιάτικα χρώματα! Αυτή η παλέτα δυστυχώς, ήρθε λίγο ταλαιπωρημένη, αφού η χρυσοπράσινη σκιά είχε σχεδόν σπάσει και όλο το κουτί είχε γεμίσει σκόνη με glitter! 
Εκ πρώτης όψεως τα χρώματα μου άρεσαν πολύ αλλά όχι και η ποιότητα τους, αφού αμέσως τα δοκίμασα για να δώ πως γράφουν!
 Έχουν καλή απόδοση χρώματος αλλά μόλις ακουμπήσει το πινέλο ή το δάχτυλο στην σκιά, τρίβεται σε κομματάκια! 
  
 



2. Body Lotion Greenyard... 
Μυρίζει όμορφα και έχει λεπτόρευστη υφή!






3. Κρέμα ενυδάτωσης Sans Soucis Moister Aqua Benefits 24h care! 
 Φυσική, ενυδατική κρέμα με ροδάκινο και λάδι απο κουκούτσι βερίκοκου! Ιδανική για την μεικτή μου επιδερμίδα και χαίρομαι πολύ που έχω την ευκαιρία να την δοκιμάσω!

4. 3 Φακελάκια Gerard's Silver Line scrub.
Απαλό peeling για μεικτό δέρμα με τάση λιπαρότητας!


Το beautytestbox μου περιείχε και 2 nail products!

 
5. Lasplash μανό Tropical Red 12033 (full size)
Τα μανό της Lasplash θεωρούνται υψηλής ποιότητας, γρήγορου στεγνώματος και μακράς διάρκειας!



6. Seche Vite top coat!
Πολύ καλό προιόν το οποίο ανήκει στην elite των top coats και χαίρομαι που θα το έχω σε αυτή τη μικρή συσκευασία.


Αυτό ήταν λοιπόν το πρώτο μου ΒeautyTestBox!



Νομίζω ότι άξιζε τα 10€ που κοστίζει μηνιαίως. Βέβαια στάθηκα σχετικά τυχερή όσον αφορά τα προιόντα του κουτιού μου, γιατί κάποια άλλα που είδα δεν με είχαν ενθουσιάσει ιδιαίτερα! 

Τώρα για full συνδρομή δεν το σκέφτομαι προς το παρόν, τουλάχιστον μέχρι να μπούν και επιπλέον εταιρείες... Αλλά ένα ακόμα νομίζω θα το δοκιμάσω τον επόμενο μήνα!!

Πώς σας φάνηκαν τα προιόντα μέσα στο κόκκινο κουτάκι Fairy - Girls? Πιστεύτε ότι αξίζει τα 10€ για κάθε κουτάκι? Θα το αγοράζατε?

Many Kisses from yours Fairy {oo} Mary!













15 σχόλια:

  1. Όμορφα πραγματάκια...θα δοκιμάσω κι εγώ!!!Κυριακή στις 6 έχουμε συνάντηση gbb....φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγώ το ίδιο σκέφτομαι..Για 10 ευρώ και για τις συγκεκριμένες εταιρίες δεν τρελαίνομαι..Αν μπούνε κι άλλες ίσως να την κάνω την συνδρομή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ,θα μπούνε πιστεύω σύντομα και θα έχει αρκετή απήχηση πιστεύω, προς το παρόν είναι απλά περιέργεια...Θα δούμε τον επόμενο μήνα!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Love everything...Great post!!Would u like follow each other? Let me know. Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα προϊόντα που έχει το δικό σου box είναι ικανοποιητικά σε σχέση με κάποια που έχω δει σε άλλα posts!!
    Περιμένουμε εντυπώσεις!!!
    xxx
    Έλενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως καλύτερο απο τα άλλα που είδα και εγώ!!
      Φυσικά θα σας κρατήσω ενήμερες!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  5. Θα συμφωνήσω με την Κωνσταντίνα, εμένα προσωπικά δε με έπεισε κανένα κουτί απ'αυτά που είδα. Ελπίζω στην πορεία να βελτιωθούν :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από τα καλύτερα κουτάκια!!!Πολύ όμορφα τα πραγματάκια σου,είδα ότι την επόμενη φορά θα δίνουν και το λαδάκι Monoi Tahiti και ανυπομονώ να το παραγγείλω και τον επόμενο μήνα,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ το λατρεύω αυτό το λάδι.....μακάρι να το πάρω κ εγώ στη μικρή του συσκευασία!! Περιμένω νέα λοιπόν!
      kisses

      Διαγραφή
  7. ούτε εμένα με ψιλοέπεισαν,αν και εσύ στάθηκες πολύ τυχερή απότι βλέπω!!!!περιμένουμε καλύτερες και περισσότερες εταιρίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι, ελπίζω να βελτιωθεί η κατάσταση!!
      Ευχαριστώ για το σχόλιο σου

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφο το κουτάκι σου. αν θες ρίξε μια ματιά και στο δικό μου

    http://styleandbubble.blogspot.gr/2013/08/beatytestbox-is-smartest-most-exciting.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...