Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

D.I.Y. Lemon Face Serum

Have a nice week Fairy Girls....

Σήμερα έκανα πράξη μία απο τις συνταγές που διαβάζω μέρες τώρα στο βιβλίο της Δήμητρας Γουλά, που όπως διαβάσατε εδώ είχα λατρέψει τα προιόντα της. Το βιβλίο ονομάζεται "Τι γεύση έχουν τα καλλυντικά σας" και περιέχει πολλές συνταγές ομορφιάς, εύκολες και με απλά υλικά!
Έχω πολλές στο πρόγραμμα να φτιάξω, αλλά ξεκίνησα με μία πολύ απλή συνταγή, αλλά πολύ χρήσιμη για μένα!

Έφτιαξα...


Χρειάστηκα: Alοe vera gel, ροδόνερο και αιθέριο έλαιο λεμόνι!
Απλά τα πρόσθεσα με τη σειρά στο μπουκαλάκι μου (που είχα απο προηγούμενο serum), 

 τα ανακίνησα ελαφρά.....

Το αριστερό είναι το νέο μου serum...
 Εt voila!!


Εκτός του ότι το έφτιαξα μόνη μου, από αγνά υλικά, μυρίζει φρεσκοκομμένα λεμόνια και απορροφάτε άμεσα απο την επιδερμίδα! Το έκανα σε μικρή ποσότητα, όπως έλεγε η συνταγή, γιατί συντηρείτε στο ψυγείο για μικρό χρονικό διάστημα!

Σας αρέσει Fairy Girls να μπορείτε να φτιάχνετε μόνη σας τα καλλυντικά σας? Θα θέλατε να το προσπαθήσετε?

Μany lemon kisses from Fairy {oo} Mary!  

5 σχόλια:

  1. Skeftomoun poly prosfata to poso tha hthela na ftaixnw ta dika mou proionta peripoihshs me agna ylika k ayth h syntagh ontws einai poly eykolh k ena kalo ksekinhma!!! Eimai h nea sou follower :D

    Filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι τοσο ευκολο οσο δε φανταζεσε! Εχω βρει πολλές συνταγες κ θα τις κανω ολες σιγα σιγα!! Ευχαριστω για το follow, i did too!
      kisses

      Διαγραφή
  2. Συγκλονίζομαι με το πόσο απλό είναι!
    Νομίζω πως πρέπει να το πάρω και εγώ το βιβλίο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εκπληκτικό! πάρα πολύ εύκολο! μ'αρέσει να φτιάχνω δικά μου καλλυντικά!πως βγήκε;σου ταίριαξε; είδες αποτέλεσμα ή όχι ακόμα; ανυπομονώ και για άλλα post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μου άρεσε πάρα πολύ, μυρίζει φρεσκάδα και ενυδατώνει πολύ όμορφα το πρόσωπο λόγω της αλόης....Εξαφανίστηκαν και τα μικρά περιστασιακά σπυράκια ώς δια μαγείας! Θα κάνω σύντομα και άλλες συνταγές απο το βιβλίο...Έχω ξετρελαθεί!

      Διαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...