Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Mascara Beauty Trick!

It's me again Fairy-Girls ...

Τι κάνετε όταν η μάσκαρα σας αρχίζει να μην αποδίδει επαρκώς αλλά δεν έχει τελειώσει ακόμα? Την πετάτε? Όχι βέβαια
Θα σας αποκαλύψω ένα "beuty trick" που χρησιμοποιώ εγώ! 
Η λύση είναι πολύ απλή, δεν έχετε παρά να "διπλώσετε" το βουρτσάκι της μάσκαρας σε μία γωνία 45μοιρών, ώστε να μπορεί να παίρνει και την μάσκαρα απο τα τοιχώματα της συσκευασίας! 

Σας έχω εδώ τον τρόπο...Θα σας το δείξω στην αγαπημένη μου Lancome Hypnose Dolls!





ETOIMO!
   Μην το φοβάστε, το βουρτσάκι δεν καταστρέφεται ούτε στο ελάχιστο, και αποδίδει άψογα!

Δοκιμάστε το Fairy-Girls και πείτε μου τις εντυπώσεις σας!

Μany kisses from hypnosed dolls eyes Fairy{oo}Mary!

10 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο review. Δεν την έχω δοκιμάσει η αλήθεια είναι, αλλά με έκανες να καταλάβω πλήρως το τί δουλειά κάνει. Φιλιά πολλά!

    Μη ξεχνάτε τον ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ μας! Πάρτε μέρος τώρα!
    Fashionable.gr
    Lot's of love!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σοθ κούκλα!Μόλις βρήκα το blog σου και είναι
    πάρα πολύ ωραίο!είμαι η νέα σου follower:)
    πέρνα και εσύ αν θέλεις μία βόλτα και εσύ απο το δικό μου αν θέλεις και μπορείς να συμμετάσχεις και στο giveaway!!!
    xoxo

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικα και θα σε ακολουθησω!!! Ευχαριστω για τα καλα σου λόγια!!

      Διαγραφή
  3. πολύ ωραίο το review σου κούκλα μου!!! φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία συμβουλή! Εγώ μόλις σταματούσαν να απόδίδουν τις πέταγα.

    Μόλις έγινα μέλος στο blog σου .Σ'ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου και για το σχολιό σου στο blog μου:)

    everygirlsnotebook.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε περιμένω στο πρώτο μου blog link party!
    Θα χαρώ πολύ αν πάρεις μέρος!

    http://everygirlsnotebook.blogspot.gr/2012/12/2012-1st-link-party.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...