Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Hair Mask OROFLUIDO- REVIEW

Hey Fairy - Girls.....


Πρίν λίγο καιρό όταν η εταιρεία Κώστας Παπαέλληνας έστειλε τα  λαδάκια του Beauty Elixir της Orofluido (5ml), για το οποία ο διαγωνισμός ακόμα τρέχει εδώ, είχε την ευγενική καλοσύνη να μου στείλει και την μάσκα μαλλιών της ίδιας εταιρείας  για να τη δοκιμάσω και να εκφράσω την ειλικρινή μου άποψη. 
Την χρησιμοποιώ τις τελευταίες 3 εβδομάδες περίπου, μία ή δύο φορές την εβδομάδα και την αφήνω 5'-10' στα μαλλιά μου.
Σας έχω ξανά αναφέρει την κατάσταση των μαλλιών μου και χρησιμοποιώ μάσκες μαλλιών συνέχεια προκειμένου να κρατάω ενυδατώμενες τις άκρες τους και να αποφεύγω (εάν αυτό είναι εφικτό) την ψαλίδα!

Η εταιρεία λέει για την μάσκα της
Για  εντατική περιποίηση & ενυδάτωση

Προσφέρει εντατική ενυδάτωση και βαθιά αναδόμηση.
“Τυλίγει” τα μαλλιά με αγνή πολυτέλεια, αναδεικνύοντας τη φυσική τους ομορφιά.


Η άποψη μου: 
 Έχει υπέροχη - υπέροχη μυρωδιά που σε ταξιδεύει στα βάθη της ανατολής, έχει μία σύσταση που προσφέρει απόλυτη πολυτέλεια με ιριδίζοντα στοιχεία και δεν χρειάζεται υπερβολική ποσότητα για το επιθυμητό αποτέλεσμα.Κατά την διάρκεια της χρήσης της διαπίστωσα και συνεχίζω να διαπιστώνω ότι όταν την χρησιμοποιώ τα μαλλιά μου μένουν μαλακά και γυαλιστερά μέχρι το επόμενο λούσιμο. Δεν φριζάρουν και μυρίζουν υπέροχα.  Έχει όμως και ένα μικρό μειονέκτημα σύμφωνα με τα δικά μου πρότυπα όσον αφορά στις μάσκες μαλλιών. Αφού την εφαρμόσω στα μαλλιά μου, την αφήσω 10' και την ξεπλύνω δεν αφήνει τις άκρες των μαλλιών μου τόσο ενυδατωμένες όσο θα ήθελα, όμως δοκίμασα να βάλω πρώτα ελάχιστη μαλακτική στις άκρες, την ξέπλυνα και στη συνέχεια εφάρμοσα την μάσκα της  OROFLUIDO και το αποτέλεσμα ήταν ακριβώς αυτό που ήθελα. 
Στην ερώτηση εάν θα την αγοράσω όταν θα μου τελειώσει η απάντηση είναι μάλλον όχι, είναι λίγο ακριβή στα 19€ για την τόσο συχνή χρήση που κάνω εγώ σε μάσκες μαλλιών. Αν τα μαλλιά σας είναι πιο χοντρά απο τα δικά μου και λιγότερο ταλαιπωρημένα σας την συστήνω ανεπιφύλακτα.
Για μένα αγαπημένο προιόν της OROFLUIDO παραμένει το Beauty Elixir λάδι το οποίο θα αγοράσω πολλές φορές ακόμα (σε κανα δυο χρόνια που προβλέπω να τελειώσει αυτό που έχω). Διαβάστε περισσότερα για Beauty Elixir εδώ και μην ξεχνάτε τον διαγωνισμό του Fairy Make-up Tales που λήγει στις 1-12-2012!

Ποιά είναι η δική σας αγαπημένη μάσκα μαλλιών? Έχετε δοκιμάσει κάποιο προιόν απο την οικογένεια της  OROFLUIDO ?

Kisses and wishes for a happy weekend from Fairy{oo}Mary !

Ευχαριστώ την εταιρεία Κώστας Παπαέλληνας για την ευγενική προσφορά της και θα ήθελα να τονίσω ότι οι αναρτήσεις στο blog μου δεν αποτελούν διαφήμιση, δεν είναι κατυεθυνόμενες και αντιπροωπεύουν μόνο την προσωπική και ειλικρινή μου άποψη! 

2 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει τα προϊόντα της. είναι ακριβά; εγώ χρησιμοποιώ μάσκες της Loreal. αλλά που και που βάζω και ελαιόλαδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το λάδι που χρησιμοποιω και ειναι και στην κλήρωση (αλλα σε συκευασια δείγμα-ταξιδιου) είναι γύρω στα 25ε αλλα το εχω ενα χρόνο και δεν ειναι καν στη μεση και το χρησιμοποιω καθε 2 μερες οταν λουζομαι! Η μάσκα είναι γυρω στα 20ε. Οσο για το ελαιολαδο δοκιμασε το και με ενα κουταλακι μέλι, κολλαει λίγο αλλα ειναι σουπερ...ΑΛλο λάδι τελειο ειναι το μονοι, δες μια παλιοτερη αναρτηση μου αν θελεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...