Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

My 1st Award


 Fairy - Girls, what's up?

Χθές, με μεγάλη μου χαρά παρέλαβα το πρώτο μου βραβείο από την Μαρία του pinklovebeuty  και την ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή που μου έκανε! 

Μη έχοντας ιδέα τι ακριβώς είναι το "LIEBSTER AWARD" και τι σημαίνει, έκανα μια  μικρή έρευνα στο διαδίκτυο και ανακάλυψα ότι LIEBSTER είναι μία γερμανική λέξη , η οποία σημαίνει αγαπητός , φίλτατος, και είναι ένα βραβείο το οποίο απονέμεται στα πιο αγαπητά μας νέα(ρα) Blog  μέσα στα πλαίσια όμως κάποιων κανόνων.

Οι κανόνες αυτοί είναι οι εξής:

1. ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ LINK ΓΙΑ ΤΟ BLOG ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ. 
2.ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ. 
3.ΝΑ ΔΩΣΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΕ 5 BLOGS ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ 200 FLOLLOWERS. 
4.ΝΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΩ ΤΑ 5 BLOGS ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΔΩΣΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ.
και .....
5. ΝA ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.

Ας τις δούμε λοιπόν......

1. Τι σου αρέσει να φοράς πιο συχνά?

- Το χειμώνα επιλέγω να φοράω ζακέτες γιατί μου αρέσει να νιώθω ζεστή!

2. Τι διασκέδασες πιο πολύ, σχολείο ή πανεπιστήμιο?

- Προσπαθώ να γλεντάω κάθε περίοδο της ζωής μου χωρίς να κάνω συγκρίσεις γιατί κάθε περίοδο της ζωής μας έχει τη χάρη της!

3. Αγαπημένο βιβλίο?
- "Ο αλχημιστής" του Paolo Coehlo.

4. Ένα πράγμα το οποίο φοβάσαι? 
- Φοβάμαι να μην χάσω αγαπημένα μου πρόσωπα!

5. Τι σε οδήγησε στο blogging?  
- Μου αρέσει να ανταλλάζω γνώμες και να συζητάω για θέματα ομορφιάς..... άλλωστε η γυναίκα είναι συνώνυμο με την ομορφιά!

6. Αγαπημένο προϊόν μακιγιάζ?  
- Δεν αποχωρίζομαι ποτέ την μάσκαρα μου!

7. Η πιο τρυφερή ανάμνηση που είχες?  
- Πολλές τρυφερές στιγμές, αλλά ..... προσωπικές....

8. Τι προτιμάς? Ελαφρύ ή βαρύ μακιγιάζ?  
-Πάντα ελαφρύ, αλλά με χρώμα!

9. Τι αγαπάς να κάνεις περισσότερο?  
- Να περνάω κυριακές με τον καλό μου στον καναπέ να βλέπουμε ταινίες !

10. Κάποια φοβία?  
- Φοβίες με την έννοια της εμμονής δεν έχω!

11. Κραγιόν ή lip gloss?
- Συνήθως ξεχνάω και το ένα και το άλλο! :)

ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΤΟ ΔΙΝΩ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ BLOGS:  
http://nailsartgr.blogspot.gr
http://kallismakeuphouse.blogspot.gr
http://omorfia-naturalmasks.blogspot.gr
http://desertrose2012.blogspot.gr
http://omorfoblogaki.blogspot.gr 

Ευχαριστώ και πάλι......

Kisses from awarded Fairy {oo} Mary !

7 σχόλια:

  1. ευχαριστω για το βραβειο!ειναι μεγαλη η χαρα του πρωτου βραβειου!να τα χιλιασεις και καλες αναρτησεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παρακαλώ δεν κάνει τιποτα...να τα χιλιάσεις επίσης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια να τα χιλιάσεις λοιπόν..................!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ για το βραβείο Μαίρη μου,τις έχω ήδη απαντήσει αν θές δες το post μου στις 30/9!!!New follower!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο σου θα το αναρτησω άμεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...