Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Το πρώτο μου post ever!!!

Δεν ξέρω εάν είμαι ενθουσιασμένη ή αν έχω απίστευτο τρακ που γράφω δημόσια. Έχω διαβάσει στο παρελθόν άπειρα παρόμοια beautyblogs  και ελληνικά και ξένα και πάντα έβρισκα τα beauty tips πολύ χρήσιμα και  σκέφτηκα...why not me? Έτσι λοιπόν δημιούργησα το blog μου γνωστό ως  Fairy make-up tales . . . .  

Ας μιλήσω λίγο για μένα λοιπόν για να ξεκινήσουμε την γνωριμία μας. Το όνομα μου είναι Μαίρη και είμαι 33 χρονών.  Ίσως να προσέξατε ότι το ψευδώνυμό μου είναι.....Fairy {oo} Mary
Σας διαβεβαιώνω ότι δεν είναι τυχαίο! Από πάντα είχα καλή σχέση με τις Fairies.....και ιδιαίτερα μου αρέσουν σχεδόν όλα του είδους tattoo. Κάποια στιγμή έπεσε στα χέρια μου το Disneystrology book της Fairy Mary από τη σειρά κινουμένων σχεδίων "Tinker Bell" και διάβασα, όπως θα δείτε στην παρακάτω φωτογραφία, τα στοιχεία της προσωπικότητας της και ενθουσιάστηκα που ταιριάζουμε τόσο πολύ!!
Επιστρέφοντας στο...γιατί και εγώ έφτιαξα ένα blog για την μόδα και την ομορφιά... η απάντηση είναι απλή
"Η περιποίηση και τα μυστικά της ομορφιάς πρέπει να είναι γνωστά σε όλες μας γιατί η χαρά της ικανοποίησης όταν προσέχουν την εμφάνισή μας είναι το καλύτερο ελιξήριο της ζωής".

Έτσι λοιπόν μεταξύ της καθημερινής  μου ρουτίνας τρελαίνομαι να δοκιμάζω καινούργια προϊόντα ομορφιάς και μακιγιάζ καθώς και είδη ρουχισμού και accessoires! Είμαι της άποψης ότι κάθε γυναίκα θα πρέπει να ακολουθεί ένα συστηματικό κύκλο καθημερινής ρουτίνας στην ομορφιά της με σκοπό να προφυλάξει το μέλλον της επιδερμίδας της και να δείχνει πάντα όμορφη και λαμπερή ανεξάρτητα από την ηλικία της και επίσης ότι η μόδα είναι μια τάση που πρέπει να ακολουθείς μέχρι εκεί που πιστεύεις ότι εξυπηρετεί το προσωπικό σου στυλ.

Άρα λοιπόν κορίτσια προσέχουμε για να έχουμε και προσέχουμε κυρίως τi φοράμε!!! Σε αυτήν εδώ την σελίδα θα μιλάμε ακριβώς για όλα αυτά που πρέπει να κάνουμε και για όλα τα νέα προϊόντα της αγοράς που συχνά επιδιώκω να πέφτουν στα χέρια μου!!!
Και φυσικά....για μακιγιάζ....αφού έχω αδυναμία στο όμορφο και κομψό μακιγιάζ....
Εύχομαι η σελίδα μου να κάνει γρήγορα πολλές φίλες για να μπορούμε να ανταλλάζουμε απόψεις σχετικά με τα πάντα!!!
Φιλιά και μην ξεχνάτε να χαμογελάτε γιατί εκτός του ότι μας ομορφαίνει,  κάνει και  τους άλλους να ανησυχούν!!!



https://www.facebook.com/pages/Fairy-Make-up-Tales/307127132727638



4 σχόλια:

  1. Και το μπλόγκ υπέροχο ....αλλά και η μουσική!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, καλώς ήρθες στην παρέα μας!

      Διαγραφή
    2. Ολα ειναι πολύ όμορφα!!! Θα σε παρακολουθώ....δεν ειναι απειλή χαχαχα.....realwomangr.blogspot.com :*

      Διαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...