Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Favorite make up powder-ish "Meteorites perles by Guerlain"

                           
Hallo girls.... 'Ολη μέρα χθές αναρωτιόμουνα ποιό απο τα αγαπημένα μου προιόντα να σας παρουσιάσω ..και τελικά αποφάσισα οτι θα σας μιλήσω για το  Π Ι Ο αγαπημένο μου , το οποίο δε λείπει απο το καθημερινό μου μακιγιάζ τα τελευταία τουλάχιστον πέντε χρόνια......το όνομα του είναι  Meteorites perles και η δημιουργία ανήκει στον οίκο  Guerlain. Πρόκειται για μικρές πέρλες ιριδίζουσας πούδρας σε διάφορους συνδιασμούς, διαφόρων χρωμάτων , ανάλογα με την χρωματική παλέτα και την έκδοση. Με τον όρο "έκδοση" εννοώ το "μοντέλο" απο τις Meteorites perles, το οποίο κάθε χρόνο ο οίκος λανσάρει στις γιορτές  των χριστουγέννων. 
Συγκεκριμένα υπάρχουν οι κλασσικές πέρλες στις κλασσικές αποχρώσεις , 01 mythic (pink fresh), 02 teint beige , 03 teint dore. Εγώ ειμαι λάτρης της mythic απόχρωσης αν και ενίοτε εχω χρησιμοποιησει και την teint beige. 

Κάθε γιορτές λοιπόν κάθε χρόνο ο οίκος Guerlain δημιουργεί ενα διαφορετικό απο τα προηγούμενα κουτάκι σε περιορισμένη έκδοση φυσικά,  με ενα πολύ ιδιαίτερο όνομα κάθε φορά και μια ξεχωριστή χρωματική επιλογή απο πέρλες. Σχεδόν σε όλες τις αποχρώσεις το αποτέλεσμα που δίνουν οι μετεορίτες στο πρόσωπο είναι μια λάμψη , ενα πολύ καλό φιξάρισμα του μακιγιάζ και τόνους πράσινου, μώβ και ρόζ για ομοιόμορφο χρώμα!!! Αυτό που χρησιμοποιώ αυτή τη στιγμή είναι το Guerlain Meteorites D'or και είχε βγεί σε περιορισμένη κυκλοφορία τα χριστούγεννα του 2010. Πρέπει να πώ ότι δεν είναι τοσο τέλειο το χρώμα του όσο ειναι το mythic κατα τη γνώμη μου , αλλά είμαι εθισμένη σε αυτές τις πέρλες. Νομίζω ότι ένα πολύ δύσκολο προιόν για να κάνεις review απλά και μόνο γτ τα αποτελέσματα είναι κάπως δύσκολο να τα παρουσιάσεις...Αλλά ελπίζω να τα κατάφερα αρκετά καλά.
Ξέχασα να αναφέρω ότι οι πέρλες έχουν ένα πολύ όμορφο και απαλό άρωμα βιολέττας που είναι και το χαρακτηριστικό άρωμα του οίκου Guerlain.



                                                                 Guerlain Meteorites D'or


Οι φετινές meteorites perles θα κυκλοφορήσουν στην Ελλάδα τον Νοέμβριο με το όνομα Perles du Dragon Meteorites και μπορούν να γίνουν δικές σας με περίπου 41-48€ όπως οι περiσσότερες πέρλες... Η τιμή μπορεί να σας φαίνεται λίγο τσουχτερή αλλά πιστέψτε με αξίζει τον κόπο γτ διαρκούν σχεδόν για πάντα... (αυτο το κουτάκι  στην φωτογραφία το έχω σχεδόν 2 χρόνια και το χρησιμοποιώ καθημερινά)

                                                  Meteorites Perles Du Dragon 2012

Αξίζει τον κόπο να τις δοκιμάσετε και τότε πιστεύω θα εθιστείτε και εσείς στο απίθανο αποτέλεσμα των Guerlain Meteorites Perles. Σε όποιον έχω δώσει να τις δοκιμάσει έχει ξετρελάθει και όπως και η αδερφή μου που ταξιδεύει συχνά έχει πάντα ένα travel size meteorites μαζί της και όταν αδειάζει φαντάζεστε απο ποιόν ζητάει να της το γεμίσει...
Πολλά φιλιά και ελπίζω να σας άρεσε το πρώτο μου review...
Περιμένω τις απόψεις σας σχετικά , έχετε δοκιμάσει τις Guerlain Meteorites Perles????

xxxxxxxx     Mary   xxxxxxxxx

Υ.Γ. Δεν μπορώ να μην σας δείξω μερικά συλλεκτικά κομμάτια που είναι απλά υπέροχα!!!








 

6 σχόλια:

  1. Είναι πιο φανταστικές απο φανταστικές και επίσης μυρίζουν υπέροχα!!! Χαίρομαι που σου άρεσε η παρουσίαση μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι καταπληκτικό απλά. Εγώ το έχω στη χάρτινη συσκευασία (mythic) και έχω και 3 μικρά ταξιδίου με τις 3 βασικές αποχρώσεις. Απλά το λατρεύω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το έχω και στην χάρτινη , και εχω και ενα μικρο χαρτινο ταξιδιου, το 2ο μαζι με το μινι πινελο το χαρισα στην αδρφη μου.. Τελικά έχουμε τα ίδια γούστα ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απλά υπέροχες πέρλες!!! Όντως έχουν μεγάλη διάρκεια και εγώ περίπου τόσο τις έχω τις δικές μου...ένα από τα αγαημένα μου προϊόντα ομορφιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και εμενα , δεν το αποχωρίζομαι ποτέ! Χαιρομαι που σου άρεσαν τα θέματα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...